Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Вольчинський А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Вольчинський А. 
Особливості організації рухового режиму дошкільнят засобами народної фізичної культури [Електронний ресурс] / А. Вольчинський, Я. Смаль // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. : Фізичне виховання і спорт. - 2013. - Вип. 9. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2013_9_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 145.548 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Вольчинський А. Я. 
Фізичне виховання дошкільників засобами гри [Електронний ресурс] / А. Я. Вольчинський, О. О. Малімон, Я. А. Смаль // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2011. - № 3. - С. 52–55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2011_3_16
Визначено провідну роль українських народних рухливих ігор у системі фізичного виховання дітей дошкільного віку. Науково обгрунтовано методику їх проведення та вплив на стан здоров'я, рухову підготовленість і фізичний розвиток дітей віком 5 - 6 років.
Попередній перегляд:   Завантажити - 303.351 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Вольчинський А. Я. 
Підвищення рухової активності дошкільнят засобом українських народних ігор [Електронний ресурс] / А. Я. Вольчинський, О. О. Малімон, Н. О. Вольчинська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2010. - № 4. - С. 31–34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2010_4_10
Висвітлено вплив рухливих ігор на фізичний стан дітей віком 5 - 6 років та їх рухову підготовленість.
Попередній перегляд:   Завантажити - 424.558 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Вольчинський А. Я. 
Вплив гри на підвищення рухової активності дошкільників [Електронний ресурс] / А. Я. Вольчинський, Н. О. Вольчинська, Я. А. Смаль // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 1. - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_1_38
Визначено провідну роль українських народних рухливих ігор у системі фізичного виховання дітей дошкільного віку, розроблено класифікацію, науково обгрунтовано методику їх проведення та вплив на стан здоров'я, рухову підготовленість і фізичний розвиток дітей. Виявлено зміни, що відбуваються в процесі розвитку рухів дитини під впливом переважаючого застосування рухливих ігор, визначено роль і місце гри в процесі фізичного виховання дітей. Основний акцент дослідження полягає в тому, що формування основних рухів дітей старшого дошкільного віку може здійснюватися не лише за допомогою прямого навчання на заняттях, а й на прогулянках, під час ранкового прийому, та поза дошкільною установою. У процесі фізичного виховання старших дошкільників рухлива гра виступає не лише як засіб фізичного виховання, а і як метод розвитку основних рухів. Найбільш успішно в процесі опосередкованого навчання формуються такі природні рухи, як ходьба, біг, стрибки в довжину з місця, у результаті яких відбувається покращання показників рухової підготовленості. У грі є всі необхідні умови для виявлення життєвої позиції дитини.
Попередній перегляд:   Завантажити - 444.017 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Вольчинський А. Я. 
Фізичне виховання старшокласників у позанавчальний час [Електронний ресурс] / А. Я. Вольчинський // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2009. - № 3. - С. 42–44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2009_3_13
Наголошено на необхідності залучення широкого кола учнів до фізкультурно-спортивної діяльності в позанавчальний час, а також використання ними оздоровчих програм для самостійних занять, які б сприяли забезпеченню гармонійного розвитку рухових здібностей.
Попередній перегляд:   Завантажити - 126.036 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Вольчинський А. Я. 
Теоретико-методичні основи застосування українських народних ігор у навчально-виховному процесі дошкільників [Електронний ресурс] / А. Я. Вольчинський, О. О. Малімон, О. В. Гребік // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 2. - С. 43–46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_2_15
Визначено провідну роль українських народних рухливих ігор у системі фізичного виховання дітей дошкільного віку. Розроблено класифікацію, науково обгрунтовано методику проведення та їх вплив на стан здоров'я, рухову підготовленість і фізичний розвиток дітей 5 - 6 років.
Попередній перегляд:   Завантажити - 131.796 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Вольчинський А. Я. 
Національні рухливі ігри у фізичному вихованні дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / А. Я. Вольчинський, П. Потапюк, Т. Мельник // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 2. - С. 46–48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_2_16
Науково обгрунтовано роль українських народних рухливих ігор у системі фізичного виховання дітей 5 - 6 років і визначено особливості методики їх проведення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 127.963 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Вольчинський А. 
Особливості тренування студентів-волейболістів із різною фізичною підготовкою [Електронний ресурс] / А. Вольчинський, А. Ковальчук // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2015. - Вип. 17. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2015_17_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.557 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Вільчковський Е. 
Стан фізичного виховання на Волині в 1920 – 1930 рр. [Електронний ресурс] / Е. Вільчковський, А. Вольчинський, С. Козіброцький // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2016. - № 4. - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2016_4_4
Кожній суспільній формації притаманна своя система фізичного виховання (ФВ), рівень розвитку якої зумовлений рівнем матеріальної та духовної культури суспільства. Українська національна система ФВ має глибокі історичні корені. У процесі історичного розвитку виробилися народні самобутні ігри та фізичні вправи, які, на жаль, за останні роки великою мірою розгублені та забуті. Мета дослідження - виявити стан ФВ на Волині в 1920 - 1930 рр. Аналіз та узагальнення архівних документів надав підставу зробити висновок, про те, що в 1920 - 1930 рр. на Волині існувало багато спортивних клубів різних національних меншин, зокрема українські клуби "Гарт", "Стир", "Горинь" та організація "Пласт", польський спортивний клуб "Сокіл", чеський - "Сокіл", російські клуби в Луцьку та Рожищі, єврейські - "Теміда", "Хароель", "Шомрія", "Хазмонея". У багатьох містах з'являються військово-спортивні клуби (Луцьк, Володимир-Волинський, Бережне, Рівне). Частина населення об'єднується в клуби з чітко визначеним спортивним ухилом (Волинська окружна спілка футболістів). Також створювалися клуби на основі професійних ознак: поліцейський спортивний клуб, спілка фізичних вихователів. При клубах функціонували різноманітні спортивні секції, а члени клубів брали активну участь у спортивних змаганнях. У цей період існувало багато програм і директивних указівок із військової підготовки учнів у гімназіях і школах. Регулярно організовувалися літні табори, де вивчали (муштру формальну; школу стрільби, науку про зброю; науку про зброю, бойовий вишкіл; стрільбу, вишколення бойове; читання військових карт; військову історію XVIII ст.; володіння багнетом та ін. Отже, фізичне виховання цього часу було систематизованим і мало спортивний і воєнізований характер.
Попередній перегляд:   Завантажити - 389.303 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Вольчинський А. 
Організаційно-методичні основи фізичної активності дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / А. Вольчинський, Я. Смаль, О. Малімон, А. Ковальчук, О. Рода // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2018. - № 1. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2018_1_9
Актуальність дослідження зумовлена тим, що на етапі сьогодення спостерігається неналежний стан здоров'я дітей, слабку фізичну підготовленість, що зумовлені низьким рівнем рухової активності. Із метою розв'язання цієї проблеми проводиться активний пошук способів удосконалення фізичного виховання в дошкільних навчальних закладах. Діти дошкільного віку мають біологічну потребу в рухах, вони отримують насолоду від процесу рухової активності, який потрібно наповнювати різноманітними фізичними вправами й іграми. Позитивні емоції, зацікавленість і задоволення, які викликають у дітей під час рухливої гри, поступово переходять у звичку систематично займатися фізичною культурою. Мета роботи - теоретичне обгрунтування й експериментальна перевірка результативності рухової активності дітей старшого дошкільного віку з використанням українських народних ігор та забав. Методи - аналіз науково-методичної літератури, тестування дітей старшого дошкільного віку, педагогічний експеримент. Правильна організація заняття з фізичного виховання дітей у дошкільному навчальному закладі забезпечує активізацію їх рухової активності, необхідну для поліпшення фізичного стану дитини і її психіки протягом дня. Розроблена нами методика включала українські народні ігри та забави на заняттях фізичного виховання й прогулянках. У структурі рухової активності дітей передбачено чергування ігор різної інтенсивності та спрямованості. Дані експерименту засвідчили, що в експериментальних групах дітей 5- і 6-ти років протягом експерименту значно зросла якість виконання тестових завдань, порівняно з контрольними. Висновки: апробація розробленої методики рухової активності дітей старшого дошкільного віку із використанням українських народних ігор і забав у практиці фізичного виховання дошкільних навчальних закладів показала її ефективність, що підтверджено підвищенням рівня фізичної підготовленості дітей експериментальної групи за всіма фізичними якостями.
Попередній перегляд:   Завантажити - 179.649 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Вольчинський А. Я. 
Вплив рухового режиму на стан здоров’я дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / А. Я. Вольчинський, Я. А. Смаль // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2015. - Вип. 20. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2015_20_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 982.364 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Вольчинський А. Я. 
Проведення спортивних свят із дітьми старшого дошкільного віку з використанням засобів народної фізичної культури [Електронний ресурс] / А. Я. Вольчинський, Я. А. Смаль, О. О. Малімон // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2016. - Вип. 22. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2016_22_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 179.914 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Вільчковський Е. 
Фізичне виховання студентів як чинник їх підготовки до майбутньої професійної діяльності [Електронний ресурс] / Е. Вільчковський, А. Вольчинський, В. Пасічник // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2021. - № 3. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2021_3_4
Важливим завданням підготовки студентської молоді до майбутньої професійної діяльності є формування її соціальної активності в гармонії з фізичним розвитком і фізичною підготовленістю. Мета роботи - проаналізувати стан фізичного виховання в закладах вищої освіти (ЗВО) та дослідити фізичну підготовленість студенток як одну з умов їх готовності до майбутньої професійної діяльності. Проведено аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, тестування та використано методи математичної статистики. Задіяно 234 студентки 1 - 2-х курсів Волинського національного університету імені Лесі Українки. Проаналізовано науково-методичну літературу вітчизняних фахівців, у якій розглядається проблема фізичного виховання студентів ЗВО. Наголошено на необхідності вдосконалення змісту занять із фізичного виховання, використанні сучасних підходів формування в студентів потреби до здорового та спортивного стилю життєдіяльності. Зазначено, що першочергове значення в якісній підготовці студентів до майбутньої професійної діяльності має фізична підготовленість, в основу якої покладено розвиток основних фізичних якостей: сили, витривалості, спритності, швидкості та гнучкості. Будь-який засіб, що використовується в процесі фізичного виховання та спрямований на розвиток тієї чи іншої рухової якості, впливає на загальний рівень здоров'я. За результатами досліджень рівень фізичної підготовленості студентів 1 - 2-х курсів є задовільним, а за деякими фізичними якостями, зокрема витривалістю, - низьким, що потребує ретельного підходу до побудови змісту занять із фізичного виховання. Зроблено висновки, що зважаючи на проблему незадовільної фізичної підготовленості студентів, ми повинні вибудовувати нову модель фізичного виховання у ВЗО, переконувати студентську молодь у необхідності регулярного використання різноманітних форм фізичної культури та спорту, які сприяють фізичному вдосконаленню та зміцненню здоров'я.
Попередній перегляд:   Завантажити - 240.357 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського